-->
U3F1ZWV6ZTIxMjgyMDQ4NDQwX0FjdGl2YXRpb24yNDEwOTYyNDc2MTM=
recent
أخبار ساخنة

بص بقا يارب انسى ان انا ابنك انسى انك تعرفنى؟



انا : بص بقا يارب انسى ان انا ابنك انسى انك تعرفنى
ماتدورش عليا تانى انا حابب الحياه اللى انا فيها
مبسوط وبضحك والعب انا مرتاح كده

=ربنا : انت متاكد انك مرتاح؟ طيب ليه قلبك حزين؟!

-انا :عادى يعنى يارب مش لازم ابقى دايما مبسوط

=ربنا : بس انا ضحيت بحياتى عشان تبقى انت مبسوط

-انا : انت ماضحتش بحياتك عشانى انا...
انت جيت للناس الكويسين مش اللى زيى

=ربنا : طيب هو مين اللى بيحتاج يروح للطبيب؟

-انا : المريض

=ربنا : انا جيت للمريض اللى زيك عشان هو دا اللى هيحتاجلى

-انا : ايوه يارب بس انا مافيش منى فايدة عمرى ماهتصلح لما انا يئست من نفسى انت يارب لسه عندك امل فيا !!!

=ربنا : مش من حقك تيأس لانك المفروض تتكل عليا..
كل المطلوب منك انك تسلمنى نفسك وانا هساعدك وهغيرك

-انا : بس انا تعبااااااااااااااااان اوى يااااااااااااااااااااارب

=ربنا : راحتك معايا

-انا : طيب مانا زعلتك كتير ولسه بزعلك!!

=ربنا : وانا مش هبطل اسامحك..

-انا : مش عايز اوجع قلبك تانى يارب سيبنى احسن

=ربنا : ماقدرش اسيبك انت ابنى وانا بحبك

-انا : ماستهلش دموعك يارب انا اسف ممكن تخبينى ف حضنك؟


الاسمبريد إلكترونيرسالة